Siirry pääsisältöön

Suositeltua

4 x Netflix -suosikit tällä hetkellä

Viimeisimmästä Netflix -suosikkipostauksesta onkin jo vierähtänyt tovi, joten nyt jos koskaan on erinomainen aika hieman päivitellä sitä listaa. Tässä postauksessa vinkkaankin neljä Netflix -sarjaa, jotka olen katsonut viimeisen parin kuukauden aikana, ja joista olen erityisesti nauttinut. Nappaa siis popparit kainaloon, ja heittäydy näiden sarjojen pariin palautumaan maanantaimorkkiksesta! 1. CHAMPIONS Hauska ja ajankohtainen "roskakomedia" on joukoin yksinkertaisin ja ärsyttävin sarja, joka samalla kuitenkin koukuttaa katsomaan seuraavan jakson, ja vielä seuraavan jakson. Viittaukset populaarikulttuuriin, julkisuuden henkilöihin ja tapahtumiin yhdistyvät nokkelasti tavallisen arjen ongelmiin, kuten murrosikään, rahavaikeuksiin ja ihmissuhteisiin. Tässä sarjassa ei joudu turhia odottelemaan, sillä juonenkäänteet ovat todella nopeita, joten sarjaa on helppo seurata myös esimerkiksi kotitöitä tehdessä. Kaikessa yksinkertaisuudessaan Champions kertoo New Yorkilaisesta k

Eka blogipostaus ja 9 suosikkituotetta

 

Heips ja hauska tavata!

 

Mun nimeni on Kirsikka, ja päätin ruveta pitämään blogia. Jonkun verran pallottelin päätöstä, mutta tässä sitä nyt ollaan! Tuun julkasemaan tässä blogissa juttuja, jotka liittyy meikkeihin, kauneudenhoitoon, hiuksiin, ja etenkin mun elämään. Ihan päivittäisiä kuulumisia en rupea tänne skriivailemaan, jottei keneltäkään mielenkiinto menis :)

 

Tässä ekassa postauksessa päätin esitellä teille muutamia mun suosikkituotteita, joihin oon ite aivan ehdottoman rakastunut. Ehkäpä joku löytää sieltä itelleen jotain kokeilemisen arvosta!

 

p1014514.jpg

Eka mun suosikkituotteista on Pirkka Face puhdistuspyyhe kasvoille. Pirkka on näistä halpatuotemerkeistä osottautunut kaikkein parhaimmaksi omalle iholle, ja oon ihastunut näihin puhdistusliinoihin niiden helppouden takia. Kolmenkymmenen kappaleen paketti maksaa muistaakseni muutaman euron, joka ei edes mun lompakkoa rokota liikaa. Liinat on itselläni jokapäiväisessä käytössä, mutta niinkun jokainen kosmeettinen tuote, nämäkin pyyhkeet reagoi eri tavoilla erilaisten ihotyyppien kanssa. Näitä löytää aikalailla kaikista K-ryhmän ketjuista.

 

p1014520.jpg

Toinen mun suosikkituotteista on Kiss Haute Couture Ritzy -irtoripset. Nämä tässä on mun luottoripset, joita pyrin pitämään varastossa aina kun mahdollista. Käytän tekoripsiä tosi vaihtelevasti, välillä päivittäin, välillä vain pari kertaa kuussa. Mutta aina kun ripsiä käytän, pitää niissä olla edes jonkun verran näyttävyyttä. Nää ripset on ihanat, koska ne sopii hyvin niin arkeen kun juhlaankin. Kissin ripsiliima on myös omasta mielestä ollut kaikkein laadukkainta. Nää ripset voi napata ostoskoriinsa niin Prismoista, Cittareista, Tokmanneista kuin Sokoksistakin. Hinta vaihtelee reilun kuuden euron ja yhdeksän euron välillä ostopaikasta riippuen. Tietysti näitä voi myös tilata netistä, niinkuin melkeen mitä tahansa muutakin.

 

p1014523.jpg

Kolmas tuote on Oriflamen 5-IN-1 WonderLash -ripsiväri. Ripsari ylipäätään on mun ehdoton suosikkituote, koska hädän iskiessä sillä saa myös laitettua kulmat tai eyelinerin. Näitä Oriflamen ripsivärejä on monia erilaisia, mutta tää kyseinen on ollut oma suosikkini jo jonkun aikaa. Harjasosa on pitkä ja kapea, eli just se oma lempparini, ja itse väri ei rapise tai valu, jos vähän vaikka sataa vettä. Hintaa tällä tuotteella on 15 euroa, mutta Oriflamella on usein tarjouksia tästä tuotteesta, koska se on ilmeisesti aika suosittu. Lisää tietoa voi lukaista Oriflamen omilta sivuilta.

 

p1014526.jpg

Neljäntenä listassa on L'Oréal Paris Infallible 24H-Matte -meikkivoide. Mulla kesti tosi kauan löytää itelleni täydellinen meikkivoide, sillä oon todella sekaihoinen. Mun kasvot vuorotellen kylpee öljyssä ja kuivuu riekaleiksi. Tää tuote pelasti mut, sillä se on tarpeeks peittävä, eikä myöskään kulu mihinkään päivän mittaan, vaan pysyy mattana. Se ei kuitenkaan myöskään kuivata mun ihoa, joka on joissain tuotteissa osottautunut ongelmaksi. Joten tätä meikkivoidetta suosittelen ihan ehdottomasti niille, jotka kärsii näistä samoista ongelmista. Tuotetta myydään niin ikään Prismoissa, Cittareissa ja Sokoksilla, ja viimesimmän tuubini ostin reilulla parillakympillä Sokokselta. Ainakin Sokoksen nettikaupassa näyttäis tällä hetkellä hinta olevan 18,50e. 

 

p1014530.jpg

 Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume -kuivashampoo on seuraava suosikki, ja vieläpä aika uusi tuttavuus. Mä olen tosi tarkka mun hiusten puhtaudesta, mutta haluisin silti pitää pesuvälin kunnollisena, joten kuivashampoo on tosi iso osa mun arkea. Sen lisäks että tää tuote virkistää möhnäsiä hiuksia, niin se antaa myös kivaa nostetta mun suomalaisiin lättänähiuksiin. Näitä Batisten kuivashampoitakin on varmaan miljonaa erilaista, mutta tää on nyt kokeilluista ollut ihan suosikki. 

 

p1014532.jpg

Kuudes tuote on Dove go fresh Pomegranate & Lemon verbena -antiperspirantti spray. Oon tullut siihen tulokseen, että omiin hikirauhasiin toimii parhaiten nää suihkutettavat tuotteet. Tuoksun, hinnan ja toimivuuden perusteella tää Doven antiperspirantti on osottautunut kaikkein toimivimmaksi. Oon kokeillut tästä myös sitä sitruksisempaa vaihtoehtoa, mutta tää oli enemmän mieleen. Ite oon kova hikoilemaan, joten olin tosi positiivisesti yllättynyt, että tää todellakin onnistu karkottamaan hienhajun. Luvattu 48 tuntia on kyllä ihan utopistinen ajatus, mutta sitä ei oo kyllä yksikään muukaan tavisdödö onnistunut tarjoamaan. Näitä löytää melkeen mistä tahansa päivittäistavarakaupoista, ja hinta pyörii siine kahden-kolmen euron kohdilla.

 

p1014533.jpg

Seuraava tuote onkin tuoksusuosikki, nimittäin Policen To Be Woman -parfyymi. Oon aina ollut joko makeiden tai sitruksisten tuoksujen kannattaja, ja tää nyt on sekoitus vähän molempia. Tuoksu sisältää muun muassa omenaa, karamellia ja myskiä, ja on muodostunut yhdeksi mun suosikkituoksuista. Tältä tuoksuessa tulee naisellinen olo, ja pääkallon muotonen pullo hivelee ainakin omaa esteettistä silmääni. Hinta tuotteelle on 20-25e luokkaa, joten mikään ihan valtava sijoitus tää ei ole. Omani ostin Anttilasta sillon konkurssimyynnin aikaan, mutta näitä tuoksuja löytyy kyllä ihan varmasti muistakin peruskaupoista.

 

p1014535.jpg

Sitten onkin mun eyeliner -suosikin vuoro! Kyseessähän on Rimmel Glam'Eyes Professional -nestemäinen silmänrajausväri. Tämä tuote on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen, sillä se maksaa alle kympin. Ohuella sudilla saa helposti tehtyä hyvinkin kapeaa ja siistiä rajausta, ja tuote on myös kohtuullisen riittoisa. Näitä löytyy melkeen mistä vain, ja suosittelen kyllä kokeilemaan. Pigmentti on oikeasti tummaa, eikä näytä vetiseltä. Tuote ei myöskään hankaudu pilalle silmäluomen öljyjen voimasta. 

 

p1014536.jpg

Viimeisenä on vuorossa The Body Shopin Tea Tree Oil, eli suomennettuna teepuuöljy. Tätä oon käyttänyt sekä meikin alla, että puhdistuksen yhteydessä, ja on kyllä hienosti saanut finnit ja epäpuhtaudet kuriin. Tuote myös tasapainottaa öljyistä ihoa, ja sitä voidaan ihanan tuoksunsa vuoksi käyttää myös höyryhengittelyssä. Tuote on hyvin monikäyttöinen, ja lisää voi lukea täältä!

 

No niin, siinäpä ne nyt olivat :) Sekä eka postaus, että 9 tuotesuosikkia. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Oletteko itse kokeilleet yllä mainittuja tuotteita, ja mitkä on teidän suosikkeja? Kertokaa toki myös, minkälaisesta sisällöstä olisitte kiinnostuneita.

 

Hauskaa keväänalkua kaikille, nähdään ensi postauksessa :)

Kirsikka W.

Kommentit

Näitä luetaan paljon